Β΄ τάξη: Αστείες ιστορίες σε ψηφιακά βιβλία

Οι μαθητές/τριες της Β΄ τάξης του Σχολείου μας, στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος:

Γράφω, αφηγούμαι την αγαπημένη μου ιστορία.

Γνωρίζω – διασώζω την πολιτιστική μου κληρονομιά και ιστορία“,

με αφορμή την 23η ενότητα του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, δημιούργησαν τις δικές τους αστείες ιστορίες. Αφού τις έγραψαν ομαδικά, τις μεταμόρφωσαν σε βιβλία, μέσω canva και τέλος τις ηχογράφησαν. Μπορείτε να τις απολαύσετε στους παρακάτω συνδέσμους:

Η Σταχτοπούτα (αλλιώς…)

Τα 3 μικρά γουρουνάκια χορεύουν τσιφτετέλι

Τα 7 λυκάκια κι ο Κακός Κατσίκης

Ψάχνοντας τον Λεμονόψαρο

Μια χοντρή γουρούνα

Τις παρουσίασαν μέσω τηλεδιάσκεψης στο Δημοτικό Σχολείο Καλαβαρδών Ρόδου και στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Σάμου, με τα οποία είχαν συνεργασία καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς μέσω του δικτύου “Ταξιδεύοντας την Ελλάδα και την Κύπρο” και δια ζώσης σε μαθητές/τριες του Σχολείου μας, σε συγγενείς τους και σε κατοίκους της περιοχής στις 12 Ιουνίου 2026.

Η εν λόγω διαδικασία ήταν μια ευκαιρία για τους/τις μαθητές/τριες να δουλέψουν ομαδοσυνεργατικά, να εξασκηθούν στην δημιουργική γραφή, να εντάξουν την τεχνολογία στη μαθησιακή διαδικασία, παράγοντας το πρώτο τους ψηφιακό βιβλίο και να παρουσιάσουν δια ζώσης μπροστά σε κόσμο το έργο τους. Επίσης, τους προσέφερε ψηφιακές δεξιότητες, ώστε να εκμεταλλεύονται δημιουργικά τον ελεύθερό τους χρόνο.

Έτσι, ξεκίνησαν να δημιουργούν κι εκτός σχολείου τις πρώτες τους ιστορίες, που μπορείτε να διαβάσετε στη στήλη που αντιστοιχεί στο Σχολείο μας, εδώ.

Στη δράση συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί Γιώργος Αφθονίδης, Μαρία Μπαλαούρα (Β΄ τάξης), Θεοφανώ Αλχαζίδου (Τ.Π.Ε.) και Ευγενία Πατίκα (Μουσικής).

Ίσως σας ενδιαφέρουν…