Μια συγγραφέας παιδικών βιβλίων στο Σχολείο μας

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου (2 Απριλίου), τίμησε το Σχολείο μας με την παρουσία της η συγγραφέας και παιδαγωγός κ. Μαρία Μπραστιανού. Η κ. Μπραστιανού παρουσίασε τα βιβλία της στις Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξεις. Αναφέρθηκε σε όλο το συγγραφικό της έργο, το οποίο διέπεται από ποικίλα και ενδιαφέροντα θέματα. Τα δύο, όμως, βασικά βιβλία που παρουσιάστηκαν στους μαθητές ήταν “Η Τυτώ και ο Μέγας Αλέξανδρος” και το “Μ’ ακούς;“.

Το πρώτο είναι ένα βιβλίο για μικρά και μεγάλα παιδιά, το οποίο αναφέρεται στην ιστορία της Ανθεμουσίας κοιλάδας και των γεγονότων που έλαβαν χώρα εκεί. Το βιβλίο “Μ’ ακούς;” μιλάει για τις φάλαινες φυσητήρες που ζουν στις ελληνικές θάλασσες και τονίζει την ανάγκη προστασία τους.

Ίσως σας ενδιαφέρουν…