Υγιεινό πρωινό στις Α΄, Β΄ και Δ΄ τάξεις
Οι Α΄, Β΄ και Δ΄ τάξεις του Σχολείου μας κατά το σχολικό έτος 2025-2026 υλοποίησαν βιωματικές δράσεις με στόχο την προώθηση της υγιεινής διατροφής. Στο πλαίσιο του προγράμματος οι μαθητές/τριες της Β΄ και Δ΄ Δημοτικού δημιουργούσαν εβδομαδιαία μπουφέ με υγιεινές επιλογές τροφίμων στην τάξη τους. Με αυτό τον τρόπο είχαν την ευκαιρία να δοκιμάζουν ποικίλα υγιεινά σνακ και να βάλουν στη ρουτίνα τους το υγιεινό πρωινό από μικρή ηλικία. Οι μαθητές/τριες της Β΄ τάξης ενέταξαν τις δράσεις αυτές στο πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Αγωγής Υγείας:
“Περπατώ περπατώ εις τη φύση,
όταν για την άγρια ζωή μαθαίνω εγώ,
τα σκουπίδια μεταποιώ
και στην πόλη καλλιεργώ,
ώστε υγιεινά να τρώω εγώ“.
Στην Α΄ Δημοτικού οργανώνονταν υγιεινά πρωινά γεύματα μία φορά κάθε μήνα, τα οποία μοιράζονταν τα παιδιά μεταξύ τους. Όλοι/ες περίμεναν με ανυπομονησία τις συναντήσεις αυτές, εμπλέκονταν στην διαδικασία επιλογής και παρασκευής αναπτύσσοντας έτσι υγιεινές διατροφικές συνήθειες.
Στη δράση συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί Ελένη Χριστοδούλου (Α΄ τάξη), Μαρία Μπαλαούρα, Γεώργιος Αφθονίδης (Β΄ τάξη), Ηρώ Ψηφίδου (Δ΄ τάξη) και ο σχολικός νοσηλευτής Φώτης Καραηλίδης.



















