Γ΄ τάξη: Κάνουμε “κλικ” στη χρονιά που πέρασε
Προτελευταία εβδομάδα του σχολείου αυτή και κάνουμε “κλικ” στη σχολική χρονιά που πέρασε και, μαζί με αυτό, έναν μικρό απολογισμό με λιγότερο ή περισσότερο αγαπημένες στιγμές, πράγματα που θέλουμε να ξεχάσουμε, αναμνήσεις που μας έχουν εντυπωθεί στη μνήμη.
Σαν φωτογράφοι, παίρνουμε μια απόφαση, ίσως όχι τόσο εύκολη όσο πιστεύαμε στην αρχή, να πούμε στον εαυτό μας:
Δες! Για αυτό άξιζε η φετινή χρονιά.
Αυτό εδώ είναι κάτι που θέλω να αφήσω πίσω μου.
Τούτο εδώ είναι μοναδικό και θέλω να το θυμάμαι“.
Λίγο πριν το αντίο, κοιτάμε λίγο πίσω, γιατί…πώς αλλιώς μπορούμε να πάμε μπροστά;
Μια δράση στους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ’ τάξης από την ψυχολόγο του σχολείου μας κ. Άννα Ιωαννίδου.






















